Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: neklausiu
Data: 2010-05-18 16:20:20
"klevoLapas" <vaidas.1s@gmail.com> wrote in message
news:hstpnc$rll$1@trimpas.omnitel.net...
> Jau bandziau nuo tokiu komentaru apsiginti paminedamas, kad mane
> universitetas ismoke labai daug ir praktiskai nuo nulio IT srityje. Taip
> pat ismoke mokytis, nes pries tai to nesugebejau daryti savarankiskai.

man ir kyla klausimas ka veikei mokykloje jei ten savarankiskai nesimokei.
Prie taves su bizunu stovejo ar ka ?:-)
Prie manes niekas su bizunu nestovejo. Nuo kokios 6 klases tikrai nelabai
kontroliavo, t.y. stovejo su bizunu salia, todel man yra keista girdet
tokius pasakojimus (ne pirma karta tai girdziu). Galima pagalvoti, kad  as
visiskai kazkoks nenormalus, nes visi normalus mokykloje savarankiskai
nesimoko, kazkodel pradeda mokytis patys tik universitete, o magistro
diplomas - kelias i valdiska posta (pageidautina ES strukturose).