Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: klevoLapas
Data: 2010-05-14 10:41:44
> Siaip si tema apie diplomus visada ta pati ir diskusijos tos pacios. Kas
> liecia IT pacio diplomo gali maziausiai prireikti, joje reikia mokytis
> nuolat.

Tas galbut tiesa kai kalba eina apie koki programuotoja, bet, manau, kad
universitetas praplecia akirati ir suteikia galimybes siekt kazko daugiau.
Ka paciam padaryt ganetinai sunku.

>Bet mano nuomone jei jau turi bakalaura, verta apsidraudimui dar pora
>meteliu paaukoti, maza ka gyvenime

Cia aisku variantas, bet atsiranda pora trukumu:
Yra galimybe, kad jei iskart nestosi tai paskui jau pradings noras,
pasinersi i monotonija ir nesinores kazko keist.
Finansinis - asmeniskai as, studijuodamas tikrai mazinciau darbo etata,
todel kuo veliau pradesi studijuot, tuo didesni finansinii praradimai. Taip
sakant, dabar, kol alga nera didele, butu ne taip gaila aukot darba.