Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: duk
Data: 2010-05-13 22:46:51
siais metais baigineju. Nu nezinau, turbut kad nesiryzciau dar karta. Pirmas
semestras ok, antras jau pradejau gailetis, trecias - nesusipratimas.
Ketvirtas - baigiamasis darbas. Daug laiko neatima, bet paskaitos dauguma
privalomai lankomos (~>50%). Is karto po bakalauro stoti neverta. Geriau
padirbeti, tada pamatai, ka gali is teorijos galbut praktiskai panaudoti.
Destytojai i studenta kreipia demesio daugiau negu bakalaure, aisku ir
paciam motyvacija kitokia. Bet lygis silpnokas :)
Pvz, toks kaip proceso gerinimas arba programu sistemu kurimo irankiai
daugumoje LT IT kompanijose yra nusispjaut. Ten svarbu produktas, kaip
procesas vyksta tegul vyksta, o visokie gerinimai ar irankiai naudoja
papildomus resursus, laika ir panasiai. Svarbu kas vyksta cia ir dabar :)
Nesakau kad visose, bet daugumose TAIP. agile ar tuo labiau CMMI tai cia
kosmonautika kai kur :)
Asmeniskai jeigu butu galimybe, tai ieskociausi uzsienyje. manau kad EU
tikrai galima rasti geriau negu musu  "super" universitetai.
Dar pliusai, kad gali prigriebti kokia nors praktika i uzsieni, nes magistre
erasmusuose kazkaip ne toks load'as kaip bakalaure. Dar turi studento
statusa (jeigu netycia darbo netektum ar pan.) Kazka sau irodai.
Dar minusai: stipendija juokinga, kai kurie destytojai tai rimtai toks
jausmas, kad tik svarbu isdestyti savo dalyka. Dalykas neatsinaujina jau ne
vieni metai.

O siaip tai tikrai. Jeigu yra noro ir galimybiu, tai sertifikatai. Ir siaip
spresti paciam, ko norisi, ar tikrai to norisi