Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: neklausiu
Data: 2010-05-18 10:10:30
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
news:hssf1n$cop$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano kuklia nuomone, tie, kurie sneka, kad univerke ismoke mokytis,
> svelniai tariant, nusisneka. Jei mokaisi sau, tai mokaisi to, ka
> ateityje manai, galesias pritaikyti. Deja, as absoluciai nieko is to ka
> mokiaus niekur negaliu pritaikyti, reikejo viska paciam ismokti. baigiau
> daugiau kaip pries 10 m.

Ne universitetas kaltas. Su tokiu požiūriu į profkę reikia.

ic
--
http://rimantas.com/

-------
Idomu ar geresnis poziuris pas tuos, kurie baigia MBA (verslo administravimo
magistra), taciau niekur to ka mokesi netaiko ar dirba paprastais
buhalteriais. Kokio velnio mokytis MBA jei vistiek tu ziniu (neaisku ar
igytu ir kokiu jei igytu) netaikyti. Jei manes nebaigusio MBA, perskaiciusi
tik viena kita knyga is tos srities "akiraciui plesti" klausia nuomones apie
tokius dalykus, kurie pagal mane turi buti destomi (ar net yra destomi) MBA
kurse. Jei butu atvirksciai - suprasciau.
Zinoma, dirbant veltedziu (valdiskoje istaigoje) magistro popierius
tikriausiai kazka ir reiskia.
Beje, baigus profke, kaip raso Rimantas, galima uzdirbti daugiau, negu, ko
gero, dauguma baige aukstaja, uzdirba. Tokiu atveju aplink - apstu. Kyla
klausimas, kam tada svaistyti laika ir pinigus mokantis, jei negali po to
normaliai gyventi.