Tema: Re: Magistraturos verte
Autorius: ADI
Data: 2010-05-13 15:53:51
Bet va jai akis krypsta i uzsienio rinka tai magistro laipsnis yra pliusas.
O pas mus dar taip stipriai nekreipia demesio.

 P.S. Na aisku ir valytoja turi moketi 4 kalbas ir magistro laipsni
(ekonomikos rityje) cia manau visi tai zino.
Uztenka darbo pasiulos skelbimus paskaitinet, kad pamatyt kaip issigimsta
darbdaviai.