Tema: Re: Sankcijos, dirbantiems savo darba
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-18 22:50:00
tarptauine teise klumpiu interpretacijoj:
klumpiai visada teisus
rusai visada neteisus.
klumpiai visada gali duot i snuki kam nori, klumpiams duot i snuki negali
niekas.

"Gintas"  wrote in message news:q6p057$v88$1@trimpas.omnitel.net...

vadinasi sekmingiausia lietuviu karine operacija Klaipedos kraste ivyko tik
todel, kad joje dalyvave kareivei nezinojo tarptautines teises? Ale ir
sugebek tu man taip-nesuprast kad nakti sliukint su ginklu per Lietuvos
siena i krasta, kuris niekada Lietuvai nepriklausė-nedera pagal tartautine
teise