Tema: Re: Sankcijos, dirbantiems savo darba
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-18 19:18:22
na, jei laivo kapitonui, sulaikusiam nepanorusius sustoti Ukrainos laivo igula, JAV pritaike sankcijas, tai kas gali paneigti galimybe, kad JAV nepritaikys sankcijas, Lietuvos KARININKUI, VADOVAVUSIAM grupei kariu, kurie sulaike afganu seimyna viename is kaimu?

Klausimas juk paprastas-vykdyti galimai neteiseta isakyma ar nevykdyti? Bronco sako, kad ivykdes neteiseta isakyma gali buti nubaustas (kaip ir rusas-laivo kapitonas), tad lietuviukui aktualu-kaip Afganistane atrinkti, kuris isakymas teisetas, kuris ne? Ir galu gale-jeigu jis galima neteisetas-vykdyt ar ne?

Bliamba, kad ilgai gimdai :)