Tema: Re: Sankcijos, dirbantiems savo darba
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-18 21:33:29
"Be abejo, jie ten veikė teisėtai pagal susitarimą su Afganistano valdžia, gali tuo net neabejoti."

Talibai skaito, kad Afganistano valdzia parsidavusi. Taip, kai Lietuvos partizanai skaite, kad Lietuvos valdzia parsidave, nuvaziavusi saules parvezti.

Is to seka, kad talibai kovoja su okupantais amerikieciais ir jies talkinanciais vietines valdzios elementais.
Del Afganistano teises nezinau, taciau zinau, kad bubo duotas konkretus isisakymas-nuvykt i toki tai kaima ir iskratyt ten esancias trobas. Kaip bepaimt-kaimas, tai civiliokai. Netgi jeigu jie nakti virsta partizanais (talibais). Apie kazkokia tai vietiniu milicininku prieziura, tai man nepasakok. Esu kalbejes su misijoje dalyvavusiu ir juo netiket neturiu pagrindo.

Ir dar....Atskiru vietiniu  supratimu, talibai jiems kaip drasus partizanai, kurie kovoja su atejusiais amerikonais ir valdzioje sedinciais afganistanieciais. Lygiai taip Lietuvos partizanai kovojo su atejusiais ruskiais ir valdzioje sedinciais lietuviais. TIk va-talibai kol kas ivardinti kaip teroristai, o lietuviu partizanams dabar paminklai statomi.