Tema: Re: Sankcijos, dirbantiems savo darba
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-18 14:53:20
perskaityk straipsni. Ten nurodyta:

Keturi iš minimų asmenų yra pasienio apsaugos ir pakrantės apsaugos pareigūnai, dalyvavę praėjusių metų lapkričio 25-osios incidente, kai Rusijos pajėgos prie Kerčės sąsiaurio apšaudė ir perėmė tris Ukrainos laivus, mėginusius iš Juodosios jūros nuplaukti į ukrainiečių Mariupolio uostą Azovo jūroje, taip pat suėmė 24 jų įgulų narius.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/world/rusijai-nauju-sankciju-gusis.d?id=80628665