Tema: Re: Saskaitos uz sildyma sokiravo
Autorius: Zveris
Data: 2011-01-17 12:14:50
BishopaZ'ai čia Tavo pirmas postas:

"Miesto centre, J.Basanaviciaus gatves 2-ajame, renovuotame name, 51
kvadratinio metru ploto bute gyvenanti Rita J. uz paskutini praejusiu metu
menesi uz sildyma tures sumoketi 460 litu. Tai - 80 litu daugiau nei ji
mokejo uz 2010 metu sausio menesi. Moteris nesupranta, kodel saskaita
didesne net 20 procentu.
Juolab kad praejusiu metu gruodi vidutine temperatura buvo 7,1 laipsnio
salcio, o sausio menesi - 11,1 laipsnio, t. y. 4 laipsniais zemesne.

Pasak Ritos J., namo, kuriame ji gyvena, bukle nepasikeite - jau keleri
metai, kai jis atnaujintas. Si saltaji sezona name ijungtas vadinamasis
taupymo rezimas, kambariuose oro temperatura nesiekia 20 laipsniu. O
praejusia ziema ji tikina gyvenusi silciau."

Aš matau skaičių 460. O sausio mėnuo 460-80=360.

Apsispręsk galu gale BishopaZ'ai ir neklaidink kitų.