Tema: Re: Saskaitos uz sildyma sokiravo
Autorius: Veikejas
Data: 2011-01-17 10:17:38
akivaizdu kad ir tu nelabai gebi perskaityti paprasciausia teksta.

Moterishke lygina mokesti uz shiluma 2010.12 ir 2010.01.
2010.01 - 280 ltl
2010.12 - 360 ltl
pokytis 80 ltl

pokytis procentine ishraishka lyginant sausio menesi su gruodzio menesiu
80/280 * 100% = ¨29%

Staipsnyje kalbama apie kainu pokycius ribose 20%-30%.
Pasemus maziausia ribini pokyti "sumezti" staipsnio minti yra labiau negu
primityvu, nes akivaizdu jog niekaip nepavyks paaishkinti 29% padidejima,
tai geriau pradet belvyzgavot...