Tema: Re: Saskaitos uz sildyma sokiravo
Autorius: Veikejas
Data: 2011-01-17 09:01:00
akivaizdu savo klaidu niekada nepripazysti.

"Vilties gatvėje, viename iš kelintą dešimtį skaičiuojančių nerenovuotų
namų, 61 kvadratinio metro bute gyvenanti Aldona Š. už 2010 metų gruodžio
mėnesį už šildymą turi mokėti 360 litų su cirkuliacijos (gyvatuko) mokesčiu.
O pernai už sausio mėnesį ji mokėjo 280 litų su gyvatuko mokesčiu.
Skirtumas – 80 litų, arba beveik 30 procentų daugiau."

tagi pernai 280, padidejimas 80

ar tau konkreciai reikia pusvalandi su pirshtu baksnoti i ta vieta kad
pamatytum 280 ?