Tema: Re: Lt. 2009 m. Lietuvos viesuju pirkimu verte sudare 9,1 mlrd. litu.
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-04 17:09:32
Tingiu plėstis. Trumpai tai taip: nekvalifuotas išvykes užsienin jau automatu
nusiteikęs plėšytis. Kitaip/kitokie neišvyksta, bamba čia. Kvalifikuoti - kita
daina, jie žino savo vertę ir dažniausiai bangų nekelia.
Kas link "verslinykai yra cinikai" - nu čia jau tavo asmeninės problemos ir
suvokimo ribotums. Nuo paskiro darbdavio situacija algų fronte nelabai
tepriklauso. Nu ims kokis puskvaišis mokėti "kaip Anglijoj", Bone Daddy
sugėdytas; nu ir ką ? ogi nieko, bankrutuos tuoj pat ir papildyms bedarbių
armijoj gausis, tiek moralės šioj pasakėčioj.