Tema: Re: Lt. 2009 m. Lietuvos viesuju pirkimu verte sudare 9,1 mlrd. litu.
Autorius: Autėjus
Data: 2010-10-26 09:58:15
 "Alvidonas" isdeste klasikine mokyklos vadovelio isminti ir jis butu teisus, jei Lietuvos neitakotu aplinkos ekonominiai politiniai gigantai. Siandien Lietuva esti Europos Sajungoje ir daugelio nuostabai prekiu kainos susilygino su EU kainomis, gi darbo jegos kaina ziauriai atsilieka. Politiku uzdavinys imtis skatinimo priemoniu siai spragai sutaisyti.

"Alvidon"