Tema: Re: Lt. 2009 m. Lietuvos viesuju pirkimu verte sudare 9,1 mlrd. litu.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-04 15:11:14
Visur, ir Lietuvoj ir Norvegijoj, UK ir bet kur.
  Dirba žmonės ir tiek, nesiplėšo. Paleista legenda, kad lietuviai Airijose
dirba geriau, negu namuose, užtai ir gauna atlyginimus. Tiesiog Lietuvoj
darbdaviai, verslinykai yra cinikai. Užtai ir bando įteisint dar mažesnius
minimumus. ir tyčiojasi iš bandymų juos pakelt.
Lietuvis darbdavys ir UK bandys visaip apmulikint, apvogt savo darbuotojus.
Gal ne visi, bet daugelis.