Tema: Re: Israel bans palestinian Ahed al-Tamimi from traveling abroad
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-11 22:55:13
> ne pizdi. Basi visi vaiksciojo. Atejo sovietai, tai bent dave pigaus
> apavo ir pripratino apsiavus vasara vaikscioti... Beigi sikti sortyre, o
> ne laukuose kaip iki siol. Na dar elektra ivede. Nes lituviai 20 metu
> ivedineti delse.

Iki siol seni zmones tyciojasi kaip burliokai atejo. Tuo metu kai
Ukrainoje is bado mire 10 milijonu zmoniu. Ano meto nuotraukose jie ne
tik basi, bet ir laskutuose, okupanto kareiviaiams buvo visos
privelegijos ir specialus aprupinimas. Jiems cia buvo kaip Amerika,
pasaku salis. Butu ne burliokai tai Lietuvoje neplesikautu. O plesikavo
kaip tikri cingis chano mongolai

Rimas B 2017-03-21 12:10 IP: 78.31.188.132
Dažnai prokremliški komentatoriai kalba kaip "atsigavo" Lietuvos pramonė.
Tad pacituosiu pora sakinių iš prof Vl.Terlecko straipsnio "Aštuntoji
Lietuvos siaubimo banga ":
-1939.10.10. Lietuvai ir Rusijai pasirašius vadinamąją savitarpio
pagalbos sutartį, prasidėjo planingas Vilniaus grobimas ir turto
gabenimas į SSSR. Sovietai dar iki įžengiant Lietuvos kariuomenei spėjo
išmontuoti ir išvežti modernius radijo aparatų fabriko "Elecrtit",
popieriaus, aliejaus, konservų fabrikų, spirito gamyklos, spaustuvių,
radijo stoties įrengimus, klinikų rentgeno ir elekrtofizioterapijos
aparatūrą, karo ligoninės baldus, vaistus, tvarsliavą. Buvo nusiaubtas
geležinkelio ūkis. Paimti 97 garvėžiai, 1 500 vagonų, traukinių sastatai,
išmontuotos ir išvežtos el. stotys, pabėgių atsargos, žemės kasimo
technika, net kastuvai ir kirviai. Pagrobė visas sukauptas anglies
atsargas, transporto priemones, nusiaubė pienines. Įvedus kariuomenę į
visą Lietuvą, plėšimo mastai buvo milžiniški...
Plėšė ne tik kariuomenė. Dar didesniu mastu tai darė iš Rusijos sugužėję
sovietiniai valdininkai...
Smulkiau galite paskaityti Vl.Terlecko knygoje: "Lietuvos istorijos
klastojimo ir niekinimo istorija"

sovietai lietuvius išgelbėjo...nuo lašinių... 2013-03-17 14:05
Kalėjimuose 1941 m. pavasarį atsirado nauja kalinių kategorija
„privalomųjų pristatymų ir prievolių sabotuotojai“. Mat balandžio 8 d.
valstiečiams buvo įvesta prievolė atlikti nurodytus specialius darbus,
kaip antai: pristatyti valstybės reikalams žvyro, atlikti žemės kasimo
darbus ir pan. Prasidėjo tikrai baudžiavinis valstiečių išnaudojimas.
Valstiečiai, neatlikę minėtų prievolių, buvo suimami ir teisiami kaip
sabotuotojai. Iki 1941 m. gegužės 31 d. bylos buvo iškeltos 1109
ūkininkams ir ketinta jas iškelti dar keliems tūkstančiams. Kodėl beveik
metus trukusiam Lietuvos plėšimui paremti prireikė represuoti valstiečius?
Per metus okupantai pakankamai išeikvojo Lietuvos išteklius. Jau
pirmosiomis okupacijos dienomis Lietuvos kariuomenė turėjo atiduoti beveik
visas maisto produktų atsargas, kad pamaitintų okupacinę kariuomenę. Ši
kariuomenė nevaržomai naudojosi Lietuvos ištekliais: kas mėnesį
okupantams buvo tiekiama 40 t pieno, 200 t pigaus (palyginti su Rusijos
kainomis) sviesto. Vien 11-ajai armijai Lietuva 1940 m. rudenį turėjo
duoti 20 tūkst. t bulvių ir 5600 t daržovių. Sovietų Sąjunga iš savo
išteklių okupacinę kariuomenę sugebėjo aprūpinti tik šienu ir šiaudais,
ir tai tik vasarą. Įvairių rinkliavų nualintas Lietuvos ūkis būtent 1941
m. balandžio  birželio mėn. Raudonajai armijai turėjo atiduoti 2018 t
mėsos, lašinių ir paukštienos, 188 t sviesto, 9 t sūrių ir 130 dėžių
kiaušinių. Savo dalį plėšė ir NKVD, kurio darbuotojams kas ketvirtį buvo
skiriama 100 t mėsos. Visos šios prievolės gulė ant lietuvių valstiečių
pečių ir dar tokiu metu, kai okupacinių dalinių vadų nuožiūra buvo
užimami žemės sklypai, kertamas miškas, valstiečiai verčiami pirma laiko
nupjauti pasėlius, išgriauti pastatus. Vien poligonams okupantai ketino
panaudoti 83 tūkst. ha žemės. Esant visuotiniam nuskurdimui, valstiečiai
ir negalėjo, ir nenorėjo viso to pakelti. Suiminėjant ūkininkus buvo
tikėtasi sustiprinti valdžios pozicijas kaime.

paguld?

iamais
vairiuose