Tema: Re: Israel bans palestinian Ahed al-Tamimi from traveling abroad
Autorius: Idomumo Siurbele
Data: 2018-09-08 15:50:59
Ka padarysi, zydu psichologija formuojama jau nuo religinio lygmens,
uztenka paskaityti, kaip jie giriasi dusine visas aplinkines gentis, kaip
kokias ziurkes.
Is tikruju buta beveik atvirksciai, zydu gentys neturedavo net priejimo
prie Vidurzemio juros, tik retais atvejais, po kariniu pergaliu, butent jos
ir aprasyti. Pasididziavimui savimi.
Apgaules ir ziaurumo miksas. Nepralaiminti isgyvenimo formule.

"fb" <not@fd.com> ra?e news:pn08ds$d7k$1@trimpas.omnitel.net: