Tema: Re: Israel bans palestinian Ahed al-Tamimi from traveling abroad
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-08 16:11:35
> Ka padarysi, zydu psichologija formuojama jau nuo religinio lygmens,
> uztenka paskaityti, kaip jie giriasi dusine visas aplinkines gentis,
> kaip kokias ziurkes.
> Is tikruju buta beveik atvirksciai, zydu gentys neturedavo net priejimo
> prie Vidurzemio juros, tik retais atvejais, po kariniu pergaliu, butent
> jos ir aprasyti. Pasididziavimui savimi.
> Apgaules ir ziaurumo miksas. Nepralaiminti isgyvenimo formule.

O tai SS buvo ne taip. Ir yra. Kaip ten 28 panfilovieciai Maskva apgyne?

"1941 metų lapkritis: kaip Stalinas meluodamas bandė įkvėpti liaudį"
vyriskai.lt/skaitiniai/karo-laukas/1941-metu-lapkritis-kaip-stalinas-
meluodamas-bande-ikvepti-liaudi.d?id=68717842
revoliucijos metinių proga per karinį paradą Raudonojoje aikštėje pasakęs
kalbą:
Vokietijoje dabar siaučia badas ir skurdas, per 4 karo mėnesius Vokietija
prarado 4,5 mln. karių, šalis kraujuoja, jos žmogiškieji rezervai
senka... Dar keletas mėnesių, pusmetis, galbūt metai  ir hitlerinė
Vokietija turėtų sprogti nuo savo nusikaltimų spaudimo.
išvakarėse, lapkričio 6 dieną, iškilmingame posėdyje Maskvoje jis pasakė:
„Per keturis karo mėnesius mes praradome 350 tūkst. karių, dingo be žinios
378 tūkst., o sužeistųjų  per 1 mln. 20 tūkst. žmonių. Per tą patį
laikotarpį priešas prarado per 4,5 mln. žmonių (žuvusieji, sužeisti bei
paimti į nelaisvę).