Tema: Re: kada baigsis krize ?
Autorius: abc
Data: 2010-07-03 02:04:03
smulkus verslas JK tokioj pat vietoj kaip JAV - korporacijos moka maziausius
mokescius....
a popierines prognozes shudo vertos - cia politiku zaidimai, keiciasi kas
dvi valandas
uztai skolu pas juos daugiau, tai ir tempiasi mus su savim
o siaip jau salygos tokios, kad paklausa mazeja visur
pasiekus tam tikra kritini lygi isijungs dar vienas faktorius: Vakaru
pilieciu isterija (kur mano alga ir pensija? kur pasalpos? gatviu tvarkymai?
kur maistas parduotuvese?)
lietuviai geriau uzgrudinti nei anie islepeliai... daug kas psichologinio
spaudimo gali ir neatlaikyti