Tema: Re: kada baigsis krize ?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-07-02 15:37:07
> Jei paprastai snekant, tai BishopaZ'ai turi pripazinti kelis faktus:

Visu pirma BisopaZ'as nieko nenori pripazinti ir nepripazins.

> 1. Valdant socdemams 2000-2008 buvo prikurta aibe tarnybu, departamentu,
> istaigu dubliuojanciu viens kito funkcijas. (cia pirmas faktas).

Brazauskas per visa savo valdymo laokotarpi viesai sakydavo, kad
valdininkams reikia kelti atlyginimus. Gydytojams tuo tarpu nekele. Kas
gavosi is valdininku atlyginimo kelimo? Atsirado NOMENKLATURA, kurios
atlyginimu atotrukis nuo eiliniu valstybes tarnautoju siekia 10 KARTU ir dar
daugiau !!!

> 2. Atejus konservams 2009-2010 buvo nuspresta remiantis Saulelydzio
> komisijos išvadomis NEREIKALINGAS institucijas panaikint (UŽDARYTI).
> (cia antras faktas).
> + konservams uz tai, kad i tas tarnybas ne savo zmones kisho, o jas
> uzdarinejo, sujunginejo su kitom, bet NAIKINO etatus.
> - konservams uz tai, kad nesugebejo iveikti senos nomenklaturos ir
> palygint mazai biurokratu isnaikino.
> 3. Tiesa dar vienas faktas, kad biurokratu (o tuo paciu ir
> kontroliuojanciu istaigu) skaicius mazeja. Nors noretusi, kad mazejimas
> butu spartesnis, bet jau koks yra toks yra.

Taip

> p.s. o tai, kad Tau asmeniskai nepatinka konservai, tai nereiskia, kad
> reikia ignoruoti akivaizdzius faktus.

Man Kubilius irgi nepatinka, nes imamos paskolos, arti MILIJARDO per MENSI,
yra skirtos NOMENKLATUROS reikmems patenkinti. Sioje vietoje pabrezciau, kad
finansine krize yra NOMENKLATUROS sferoje. Paprasciausiai Lietuvos
ekonominis potencialas yra nepajegus islaikyti taip isbujojusios
NOMENKLATUROS. Arteja akivaizdus Lietuvos krachas. Nepajegus eiliniai
Lietuvos zmones islaikyti SOVIETINIO modelio biurokratijos. Zodis
SOVIETINIS, pavartotas salyginai. Sovietai taip savo valstybe reguliavo tik
po revoliucijos. Atejes i valdzia Stalinas paprasciausiai fiziskai eme
naikinti revoliucijos priesus. Palyginimui iki Lietuvos Nepriklausomybes
sovietine biurokratija - partujos komitetas, vykdomasis komitetas, zemes
ukio valdyba (rajonuose) kartu sudejus buvo smarkiai maziau subiurokratejus
nors visi aplinkui cype del nepakeliamos anuometines biurokratijos. Todel
siandienine situacija Lietuvoje vadinciau ne SOVIETINE, o PARAZITINE.
Parazitine, nes MILIJARDAS per menesi skiriamas PARAZITU islaikymui, kuris
po keliu metu baigsis, nes nebus jokio ekonomikos atsigavimo, nes krizes
ekonomikoje nera. Siandien mes matome realu Lietuvos ekonomikos potenciala,
kuris nepajegus islaikyti PARAZITU.

Konservatoriai - vienintele jega Lietuvos visuomeneje, kuri realiai judina
si monstra. Ir nereikia maisyti Kubiliaus su konservatoriais. Ar didele
tragedija imamos paskolos? Rusu anarchistai-revoliucionieriai teige, kad
viska reikia sugraiusti ir tik tada imanoma sukurti nauja valstybe. Paskolu
emimas, neturint tikslo gauti pelna, yra valstybes griovimas. Biurokratu
islaikymui aplamai negali buti imamos paskolos...
Tiems kas nesupranta Estijoje vykstanciu procesu, siulyciau palyginti ir per
sia prizma.