Tema: Re: kada baigsis krize ?
Autorius: nntp
Data: 2010-06-26 13:48:10
gal jau baik svaigti ka?
kas del emigracijos tempu, tai noreciau tikrai mazesniu, o ne tokiu kaip
dabar.
prisiskaitei kazkokiu pievu apie tuos procentus. speju juos dar rase kokie
nors komunistai :)

o del mokesciu kelimu nusisnekejai visiskai, lygtai tie visi vargsai zmones,
kuriem keliami mokesciai isgelbes tavo vadinama ikonomika, kai tuo tarpu
milijardai plaukia kazkur pro sona...
gaila kad tokiu, su tokiu mastymu pilnas visas seimas.

del turtuoliu seime irgi nusisnekejai. zinok, kuo daugiau turi tuo daugiau
vel norisi, tik tada mastai darosi vis didesni. pavyzdziu turim nemazai.
ne tame cia esme. vagis jis ir bus vagis, ar jis turtingas ar biednas, jis
lieka vagimi. tokiu dabar ten seime daugiau nei puse. zinau ka kalbu.
o kas liecia ta bubiliu, tai jis ne buhalteris, mano manymu jis
paprasciausias lameris, nematantis toliau savo ausu ilgio.

krize yra vadanciu makaulese, o pasekems jauciamos paprastiem zmonem. tame
ir problema visa. kai nebebus vagiu valdzioj, gal kazkas ir pageres.