Tema: Re: kada baigsis krize ?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-06-26 22:13:54
> gal jau baik svaigti ka?

Taigi pats kartoji mano komentara tik savo zodziais

> kas del emigracijos tempu, tai noreciau tikrai mazesniu, o ne tokiu kaip
> dabar.

Visuomene pati rinko i valdzia politikus, kurie zadejo 70% kaimo isvaryti is
Lietuvos.

> prisiskaitei kazkokiu pievu apie tuos procentus. speju juos dar rase kokie
> nors komunistai :)
>

> o del mokesciu kelimu nusisnekejai visiskai, lygtai tie visi vargsai
> zmones, kuriem keliami mokesciai isgelbes tavo vadinama ikonomika, kai tuo
> tarpu milijardai plaukia kazkur pro sona...
>
> gaila kad tokiu, su tokiu mastymu pilnas visas seimas.

Taigis ir parasiau, kad musu ikanamistai gviesijasi apdeti mokesciais 95%
visuomenes

> del turtuoliu seime irgi nusisnekejai. zinok, kuo daugiau turi tuo daugiau
> vel norisi, tik tada mastai darosi vis didesni. pavyzdziu turim nemazai.
> ne tame cia esme. vagis jis ir bus vagis, ar jis turtingas ar biednas, jis
> lieka vagimi. tokiu dabar ten seime daugiau nei puse. zinau ka kalbu.

Taigi ir parasiau, kad Lietuvjoe visuomene i valdzia rinko turtingus, kad
nevogtu kai tuo tarpu Estijoje juos desovietizavo.

> o kas liecia ta bubiliu, tai jis ne buhalteris, mano manymu jis
> paprasciausias lameris, nematantis toliau savo ausu ilgio.

Ka siulytum vietoj Kubilliaus? Yra pasirinkimas? Prunskiene? Brazauskas?
Uspaskichas? Kirkilas? Zuokas? ...? As manau, kad is isvardintu labiausiai
tinkamas butu Zuokas.

> krize yra vadanciu makaulese, o pasekems jauciamos paprastiem zmonem. tame
> ir problema visa. kai nebebus vagiu valdzioj, gal kazkas ir pageres.

Jo jo. Buvo ir toks lozingas. Nepaminejau. I valdzia reikia rinkti dorus
zmones. Rinko, rinko ir vis dar nera nei kam, nei ka isrinkti. Ar negali
buti, kad vejai svilpaija paprastu zmoniu makaulese ir jie issirenka saves
vertos valdzios?