Tema: Re: ?Kas suteikt? Pranc?zijai ir JAV teis? bombarduoti koki? norsvalstyb???
Autorius: Teisybės Dėlė
Data: 2018-04-20 13:00:02
On 2018-04-17 10:42, Audrys wrote:
> tu ziuriu daktaras ...... man psichiniais isrodo jav, anglija prancuzija
> leidziancios sau puldineti nepriklausomas salis pasiremdamos
> megintuveliu (megintuveli su mng medziaga nesiojasi viesai?!?!?!?! cia
> kokiu ligoniu reik but)

kokiu ligoniu reikia buti, kad priekaistauti kad megintuvelyje nebuvo
MNG, o skalbimo milteliai. Cia iprastinis vatnyku "argumentas". Nors
megintuvelis buvo tik iliustracija, kokio kiekio uzkrato uztenka zmoniu
isnuodijimui.

Audrysas gi emesi atvirkstines taktikos - tvirtina esa "ligoniai"
nesiojasi MNG megintuvelyje.

Nesvarbu kokia nesamone kartoti, svarbu papilti shudo ant "ligoniu",
kurie nesupranta Didziosios Rusijios Misijos isgelbeti pasauli.