Tema: Re: Ar Lietuvai reikia Markso kapitalo?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-01-26 16:56:22
Tau tikrai su galva viskas tvarkoje ? Kad tau žodis "žydas" sukelia
traukulius - duotu atveju iki lempos. Klausimas: kokia psichikos
negalia tave verčia įsivesti nuosavą žodžio "žydas" interpretaciją ?

Kas link P.S.2: gal pasakok šias pasakėles mažiau žinantiems,
mano tėvai/seneliai savo akimis matė kaip "gyveno miestely žydai,
atėjo vokiečiai, pašaudė smarkiai, namų miestely daug laisvų liko
a žydų nebeliko".