Tema: Re: Ar Lietuvai reikia Markso kapitalo?
Autorius: Zigymantas
Data: 2010-01-25 11:47:49
"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt>
> Darykit darykit reklamą būsimai knygai
> Bet tai kokie naivūs ir beviltiški ;)
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

1.Nnaivi forma daznai turi gilesni poveiki.
2. Daugelis jaunimo "Markso kapitala" supranta kaip kruva "baksu".
3. Kapitalistas (turtuolis) Engelsas nusipirko vargsa Marksa,
    kad sis jam parasytu disertacija, o sis virsijo lukescius...
4. Kaip ir siandien, seniau buvo Rusijoje viskas madinga, kas is uzjurio
(zamorskij, zagranicnij).
    taigi Leninas irgi "nusirase" viska nuo to pacio Markso (gero studento),
    ir "pritaike" stipriai polerizuotoje Rusijos imperijos erdveje...