Tema: Re: Ryt Stalino gimtadienis.
Autorius: Alvidon
Data: 2009-12-22 15:05:18
Kas link manęs asmeniškai tai tikrai nesu demokratas iš širdies gelmių :)
Tiesiog puikiausiai suvokiu, jog nieko patogesnio ir saugesnio už
demokratiją žmonija neišrado. Tiesiog tai minimali blogybė iš visų
alternatyvų. Na o komunizmas - pati blogiausia ir kruviniausia;
palyginus su komunizmu fašizmas - jaukus ir nekaltas kudikėlis.
Jei grius demokratija, neišvengiamai teks rinktis tarp komunizmo
ir fašizmo (bent jau aš nematau jokių kitų variantų, jei kas mato -
ant stalo skubiai, labai idomu).
P.S.: antisemitizmas nėra fašizmo bruožas.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:hgq82i$tni$1@trimpas.omnitel.net...
Priminėt :) Kaip sakė vienas klasikas - "aš labiausiai nekenčiu rasistų
ir... negrų!". :D