Tema: Re: Ryt Stalino gimtadienis.
Autorius: no
Data: 2009-12-20 17:54:23
Tai nereikia nei Airijos. Pasak Kremliaus Estijoje ir Latvijoje rusai
engiami ne ka maziau nei zydai pries kara. Idomu pasidometi kiek skubiu
bilietu i motina tevyne buvo nupirkta..
ka maciau tai debiliskus snukius dauzancius Talino kioskus, su paketais
rankose..
Su Andriuku viskas aisku, prie ruskio jam geriau stovejo ir iki siol
neatsigauna zmogus..

Jus gudrieji kurmiai geriau man paaiskinkit toki dalyka- pries savaite
(nepamenu kokia proga) LRT eteryje snekejo pats ponas Brazauskas. Kalbino ji
Miliute. Brazauskas visa interviu naglu veideliu aiskino, kad komunistu
partija buvo zajabys, pasakojo, kaip jie dirbo Lietuvos naudai, kaip per
sajudi jie stengesi nu ir panasus sudas. Kas keisciausia Miliute be jokiu
issisokimu lankste galva ir tik uzdavinejo klausimus.. be jokiu kabliuku
leido brazovskiui PRintis. Nu pirma karta matau tokia Miliute. WTF dedasi
musu valstybeje??