Tema: Re: kuriose dar salyse pasaulyje
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-11 13:56:17
Aga, Rusijoj jau iškart puola keliomis kalbomis pavadinimus rašyt, o JAV kokiam Bronkse ar kokiam kinų kvartale irgi turi vietinių kalba gatvių pavadinimai kabėt? Jau matau. Nors... Atsižvelgiant į jų stebuklus, nenustebčiau, jei po kokių 100 -o metų taip ir atsitiktų :) Kaip kažkada sakė Ruskoje radio, bestovint SPB kamštyje - "My stolko vremeni borolis' za prava negrof, što kažetsa ich uže i polučili" :)