Tema: Re: kuriose dar salyse pasaulyje
Autorius: Dex
Data: 2009-09-10 15:11:44
jo wrote:

> Nu tai neeik tu daugiau i ta parduotuve, jei taip nepatinka. Jei tau kokioj
> valstybinei istaigoj taip sakytu, tai tada suprasciau tavo pykti. Va
> uzsienije isvis dazniausiai visokie tamsaus gimio zmones parduotuvese dirba,
> ir kas is to?

is to tas, kad jis su manimi greiciausiai kalbesis ta kalba, kuri yra
valstybine toje salyje. Pagauni minti? As nesu pries kitataucius is
pricipo. Megstu keliauti ir daug kur esu buves.

As ne pries juos. As pries ju issikalinejimus :) Taigi reikia buti
uzsimerkusiam, kad nesuprasti, kur link visa tai veda. Siandien pasai,
ryt gatves, poryt zlotai, o po keliu metu iskils klausimas, ka lietuviai
cia veikia sitoj teritorijoj?

Dex