Tema: Re: kuriose dar salyse pasaulyje
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-10 16:52:01
"jo" <qqq@netikras.lt> wrote in message
news:h8apas$t2c$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu tai neeik tu daugiau i ta parduotuve, jei taip nepatinka. Jei tau
> kokioj valstybinei istaigoj taip sakytu, tai tada suprasciau tavo pykti.
> Va uzsienije isvis dazniausiai visokie tamsaus gimio zmones parduotuvese
> dirba, ir kas is to?

Dukštų seniūnija LR valstybinė įstaiga ar privati komercinė? Sprendžiant iš
darbo principų gūdaus sovietmečio valstybinė kontorėlė, iš užrašų -
kažkokia (neina suprast nemokant lenkų kalbos) Lenkijos kantora.
Apturėjau čia kažkada nuotykį/poreikį užeiti. 3 savaites sugadino dėl vieno
vienintelio blanko, pildomo ne pagal teisės reikalavimus, o pagal mėnulio
fazės pokyčius (nuotaikas/nuomones). Palyginus su ja kokią Vilniaus SoDra
galima vadint progreso šviesos šaltiniu.