Tema: Re: kuriose dar salyse pasaulyje
Autorius: Dex
Data: 2009-09-10 14:35:15
jo wrote:
> Tu gal ne, bet nemazai jau ir tokiu yra. O kai pvz. gimna sugiedot reikia
> pries futbolo varzybas, tai tie patys skustagaviai tribunuose zodziu nezino.
> Geda ziuret. O ir keiksmazodziai kazkodel pas juos ne "rupus miltai", i tie
> patys px, nax, kurwa ir t.t

tiesa sakant, patinka man tie riebus ir skambus rusiski keismazodziai,
nors tu ka! :) (Nors keiktis is vis nemegstu, bet jei tenka, tai tik
taip), taciau, del to, mano zinios apie himna nesumazeja :)))

> Nu tai kad ne tik lenkiskai gi vadina, o salia lietuvisko uzraso. Man tai
> irgi idiotiozmas, bet jeigu jau parase, tai man vienodai.

tai kaip taip? tau nepatinka, bet jei uzrase, tai tau vienodai? :)
o man nevienodai! nors jei bus priimta, tai gal beliks tik susitaikyti,
nzn. Bet kol tai tera sneku lygyje - galima gi pasireiksti? :)

> sovetu - pilna! O dar daugiau namu isvis be gatviu pavadinimu ir numeriu, ir
> greitoji pagalba po valanda vazineja po kaima ieskodama kas ja iskviete. Cia
> kazkokia dirbtine problema, kuri labai naudinga Tomasevskiui.

vat tokias problemas ir reikia spresti, o ne issigalvoti kazkokias
naujas nesamones ;)

> Prie ko cia tas zlotas?

kaip prie ko? Jei jau lenkinam lietuva, tai ko gi ne zlotas galetu buti
Vilniaus rajono atsiskaitymo vienetas? Man pvz. uzmusa, kai Nemencinej
maksimoj kasininke paduoda graza ir pasako "piencz pienczdiesiencz" ar
kazkaip ten rasosi. Pasijuntu kaip varsuvoj pakeliuj sustojes...

Dex