Tema: Re: kuriose dar salyse pasaulyje
Autorius: jo
Data: 2009-09-10 14:24:17

> prie ko cia nacionalizmas? As ka, su beisbolo lazda begioju po sereikiskes
> kitataucius dauzydamas?

Tu gal ne, bet nemazai jau ir tokiu yra. O kai pvz. gimna sugiedot reikia
pries futbolo varzybas, tai tie patys skustagaviai tribunuose zodziu nezino.
Geda ziuret. O ir keiksmazodziai kazkodel pas juos ne "rupus miltai", i tie
patys px, nax, kurwa ir t.t

>Nu sveiko proto reik turet, tokius marazmus lietuvoj skleist (nu dar nieko,
>cia visko buna) bet dar ir i europarlamenta nesti...
> Gal tegu anglijoj lietuviams gatves lietuviskai pavadina?

Nu tai kad ne tik lenkiskai gi vadina, o salia lietuvisko uzraso. Man tai
irgi idiotiozmas, bet jeigu jau parase, tai man vienodai. Tegul buna,
netrukdo gi. Del ko cia tokia dydele problema? As pvz., gyvendamas vilniaus
rajone,  lenkisku pavadinimu net nemaciau. O vat rusisku, likusiu nuo
sovetu - pilna! O dar daugiau namu isvis be gatviu pavadinimu ir numeriu, ir
greitoji pagalba po valanda vazineja po kaima ieskodama kas ja iskviete. Cia
kazkokia dirbtine problema, kuri labai naudinga Tomasevskiui.

> Globalizmas gal turi su protu buti? tai isivedam antra valiuta dar zlota?

Prie ko cia tas zlotas?