Tema: Re: Grupsas pashel vraznos.
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-23 16:23:05
Mano vaikui niekas taip ir nesugebėjo išplaut smegenų, jei kažkas
būtų sugebėjęs - kaltinčiau tik savi, neatlikusį tėvo pareigos.
Tikiuosi anūkai susilauks tokio pat likimo. Ko verti tėvai, jei
daržely išgirsta pasakėlė gali apversti vaikų pasaulį ? Tėvų
pareiga yra paruošti vaiką pasauliui, realiam pasauliui, kuris
nėra (ir reik manyt niekad nebus) tobulas, tami pasauly yra visko:
ir homoseksualų, ir paauglių gaujų, mušančių homoseksualus.