Tema: Re: Grupsas pashel vraznos.
Autorius: amenox
Data: 2009-07-23 11:07:12
Tuo, kad jis uzaugs su ta pacia neapykanta py..rams kaip ir visi aplink
dabar.  Pavyzdys su pornuxa juokingas, ji visais laikais buvo uz istatymo
ribu. As nesiruosiu jos savo vaikams rodyti, o ir aiskint kad vaikai
atsiranda is kopustu irgi nesiruosiu daryti. Kodel visi viska suveda tik i
krushimasi?