Tema: Re: Grupsas pashel vraznos.
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-20 23:48:56
Jei tau privaloma, tai tu ir gerbk. Man niekas neprivaloma, ir aš rūkau
kasdien (nors visai tuo nesidžiaugiu, tiesiog neužtenka ryžto mesti).
Iš kitos gi pusės yra tokia savoka, kaip bendražmogiškas padorumas.
Ir rukyti musulmoniškam krašte per jų tą ramadaną tiek pat yra
tiesiog chamiška, kaip ir katalikų krašte bažnyčioj kokio pankroko
klausytis garsiai per nigerbox'ą. Yra bendra taisyklė: nelipk kitiems
ant galvos (na ir dar "so svoim ustavom v čiužoj monastyr nelezut").
Lygiai to pačio norėčiau iš europiečių: vietiniai musulmonai privalo
laikytis mūsų vietinių papročių (jokių skarelių mokyklose).