Tema: Re: Grupsas pashel vraznos.
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-21 15:36:46
Na matai Lietuvoje i snukuti duodamas užsitrauki baudžiama atsakomybe, o po
bara lakstydamas ir šaudydamas išvengi atsakomybes.
Idomu kas butu buvei jei AMB sargybinis butu vaikesis ne blondine, bet
juodaode, ar pedarasta, ar net koki Zurofa? Idomu butu suzinoti kas
Lietuvoje turi daugiau galiu :)? AMB, pydarastai, juodaodziai, ar zydai? Kas
is tiesu turiu LT pagrindini akciju paketa?