Tema: Re: Grupsas pashel vraznos.
Autorius: Marux
Data: 2009-07-23 11:50:15
"1. Neigiama poveiki nepilnameciu psichikos sveikatai, fiziniam, protiniam
ar
doroviniam vystymuisi darancia laikoma viesoji informacija:
12) kuria tyciojamasi ar niekinama del tautybes, rases, lyties, kilmes,
neigalumo, seksualines orientacijos, socialines padeties, kalbos, tikejimo,
isitikinimu ar paziuru;"

cia is istatymo. Kur ta neapykanta?
Kitas dalykas, kad EU pdrstja yra NORMALU, Lietuvos zmonems - NE. Pvz.
Indijoj norma yra vaikus vaikystej daryt invalidais, kad daugiau ismaldos
surinktu... Nebutina is kitu saliu perimt visokiu nesamoniu
Lietuvos seimas turi priiminet istatymus, kurie tinka Lietuvos pilieciams,
prezidente ir premjeras ne raudonuot pries uzsieniecius ir zadet tuos
istatymus atsaukt, bet paprasyt ju nesikist i nepriklausomos valstybes
vidaus reikalus, mandagiai paaiskine, kad ju salyse vaiku teises labiau
pazeidziamos, leidziant juos isivaikint ar mokint iskrypeliams
O siaip palos palos ir nustos, gal nereiketu i juos kreipt demesio labai.
Istatymas priimtas, pasirasytas... Del Kovo 11 akto irgi lojo daug kas,
siule moratoriumus