Tema: Re: DELFI itaka Lietuvos valstybei
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-27 09:33:32
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:gviif1$duq$1@trimpas.omnitel.net...

> Del manes neverteta vargintis. Mano amziuje jau gali tik grabas islyginti.
> Lietuviai ne sveicarai ir patys isgyventi negalime.

Kas trukdo?

> Tai tik ta prasme, kad didele dalis visuomenes del savo neigalumo kaltina
> Landzbergi ir visa valdzia. Kas butu jeigu butu taip kaip > dabar su
> Ukraina - turtinga naudingomis iskasenomis ir zemes ukiu -, kuri yra ne ES
> nare ir neturi uz ka susimoketi Rusijai uz
> dujas... Kaip atsitiko, kad industrine Ukraina su darbscai, kvalifikuota
> ir pigia darbo jega bankrutuoja ir yra priklausoma nuo
> "atsilikusios" Rusijos.

Kai broliai susipyksta - kaimynai stebisi ir juokiasi.

Lietuva lygiai taip pat bankrutuoja (nors irgi darbstus, kvalfikuoti) ir yra
priklausoma nuo finansiniu injekciju is Vakaru.
O atsitiko paprastai... prisiskaite draugiskai Ziulio Verno stiliaus romanu
(ala Sapokos Lietuvos istorija) ir nuleke ieskot ko nepamete.