Tema: Re: DELFI itaka Lietuvos valstybei
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-25 11:57:03
"Sum" <Sum@centras.lt> wrote in message
news:gvdj42$i3t$1@trimpas.omnitel.net...
>- Lietuva yra "pripazinta nepriklausoma valstybe",
> ja oficialiai pripazino diszioji dauguma pasaulio saliu.
> (deja realiai jos iki siol nepripazista "ipratusios" prie stereotipu
> ivairios grupuotes)

Lietuva 1990 m atkure Nepriklausomybe ir atkurta nepriklausomybe pripazino
dauguma saliu.
Lietuva 2004 m atsisake Nepriklausomybes (istojo i ES) ir tai pripazysta
dauguma pasaulio saliu.

Istorija reikia skaityti visa, vietoje maloniu/priimtinu punktu.

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten>
> - tam ir yra tyrimas, kad patvirtinti/paneigti galimai organizuota
> neteiseta veikla

Taip taip, padarom tyrima ir randam, Sum vidaus organai vienodo dydzio su
kiaules.
Ar tai leidzia teigti Sum kiaule? Mano akimis ne.

Galbut, galimai - is prielaidos darom prielaida ir gaunam... Makaronus ant
ausu.
Faktu reikia, faktu.