Tema: Re: DELFI itaka Lietuvos valstybei
Autorius: Sum
Data: 2009-05-25 10:58:58
- Lietuva yra "pripazinta nepriklausoma valstybe",
ja oficialiai pripazino diszioji dauguma pasaulio saliu.
(deja realiai jos iki siol nepripazista "ipratusios" prie stereotipu ivairios grupuotes)

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten>
> Patiko vienas zodziu junginys "galbūt darė įtaką".
- tam ir yra tyrimas, kad patvirtinti/paneigti galimai organizuota neteiseta veikla