Tema: Re: DELFI itaka Lietuvos valstybei
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-27 08:18:25
> Sutarta Vidai, kita karta parasiu asmeniskai tamstai dar ir apie is
> vokieciu sektos isverstas lietuviskas maldas. Apie ka dar tureciau?

Del manes neverteta vargintis. Mano amziuje jau gali tik grabas islyginti.
Lietuviai ne sveicarai ir patys isgyventi negalime. Tai tik ta prasme, kad didele dalis visuomenes del savo neigalumo kaltina Landzbergi ir visa valdzia. Kas butu jeigu butu taip kaip dabar su Ukraina - turtinga naudingomis iskasenomis ir zemes ukiu -, kuri yra ne ES nare ir neturi uz ka susimoketi Rusijai uz dujas... Kaip atsitiko, kad industrine Ukraina su darbscai, kvalifikuota ir pigia darbo jega bankrutuoja ir yra priklausoma nuo "atsilikusios" Rusijos.