Tema: Re: Apie Paleckiuka ir kitus parsidavelius
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-07 14:22:21
Gal kaip evoliucionistas pradziai evoliucionuok issiversdamas savo minimu
zodziu reiksmes,
vietoje gimtos kalbos siukslinimo visokiais vertalais kaip komunistai
(community),
evoliucionistais (evolution), kreacionistais (creation). Paieskos
palengvinimui surasiau originalo
pavadinimus dabar anglu-lietuviu zodynas i rankas ir pirmyn apmastant ar tie
zodziai bent
priestarauja tarpusavyje.