Tema: Re: Apie Paleckiuka ir kitus parsidavelius
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-04-02 10:32:15
pe...as bus ?
dievazi nezinau ne vienos normalios demokratines shalies kur  pe..tu,
zoofilu ar nekrofilu gyvenimo buda butu galima VIESHAI reklamuoti?
gal tada reiktu rengti normalios pakraipos zmoniu paradus, "pasikrushti"
vieshai, nuogybiu vaikams ish mokyklos einantiems parodyt, juk butent to ir
siekia ltu pe..tai.