Tema: Re: Apie Paleckiuka ir kitus parsidavelius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-31 14:40:42
Šitie tai jo - geri narkotikai. Bet kol yra galimybe, kaip tikras komunistas
farsiruoju savo vaiko smegenis rusiskomis Vinipucho ir Karlsono versijomis.
Gal mano kalte susvelnins bent jau tai, kad garso takelis lietuviskas. Nors
turbut ne... Bandau prisimint, koks filmas man paliko didziausia ispudi ir
kuri ziurejau daugiausia kartu. Rusiskas ir vaidina jame vieni komunistai.
Aciu Dievui nors rezisireius gruzinas, tai dar turiu shansu...