Tema: Re: Apie Paleckiuka ir kitus parsidavelius
Autorius: smokas
Data: 2009-04-06 21:06:48
Ka ash norejau pasakyti - kad komunistuojantys savo ideja fix
isivaizduoja Kompanelos "Saules miesto" laikmechio aplinkoje. Tokia jie
isivaizduoja ir krikscionybe - niekaip ish viduramziu neishlenda.
Paziurekim kaip komunistines idejos nuo Kompanelos laiku "progresavo" -
nuo idealizmo iki smurto kulto, kuris tesiasi iki shiol.
Paziurekim kaip krikscionybe nuo inkvizicijos laiku progresavo - nuo
smurto iki idealizmo. Net ES ataskaitoje DABAR kaip labiausiai
diskriminuojami pripazystami krikscionys.

Bet vistiek teigiama, kad krikscionybe (progresuojanti link
humanishkumo)  - blogis, o komunizmas (regresuojantis i smurta) -
geris. KODEL?