Tema: Re: kreivas kubilas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-03-09 08:38:00
o man komsomolku akiniu ir nereik savo laiku pats 2 kartus variau i rusyna
kuro piltis :) visai faina atrakcija buvo.
O pasienio rajone atveztinio kuro nusipirkt - vienas juokas. Beje gal
pastebejai, jog pasienio rajonuose bent jau prie rusyno kuro kainos buna
mazesnes, spek kodel. Ka manai pasieno rajonuose bedarbiai gali daryt, kad
ishgyventu - nuolat vezti kura, kitu alternatyvu yra, na ishkyrus rimta
kontrabanda...