Tema: Re: kreivas kubilas
Autorius: vaikis
Data: 2011-03-08 16:20:37
Na matai, toliau trolini, o nuorodų neperskaitei, tik pradėjai putotis.
Į vieną eilę prie demagogų, jei ateis laikas, pastatysiu ir Kronkaitį
(dar negirdėjau nesąmonių kalbantį) ir Kubilių (su klaidom, bet dirbą).
Taip kad nesiputok. O paskutiniu laiku, matyti, kad fanatiškai melą
skleidžia būtent tavo pakraipos vienetai.