Tema: Re: kreivas kubilas
Autorius: Marux
Data: 2011-03-03 15:05:41
Tu neissisukinek, neiskraipyk minties, bet atsakyk
Tie trys mano pamineti pavyzdziai it kt. nera savarankiskos partijos, bet
LKP (gal tau labiau patinka LSDP) UAB'ai. Panasiai, kaip konservu UAB buvo
krikscionys demokratai, kurie buvo praryti. Realiai Lietuvoj - 2partine
sistema: konservai vs komunistai. Tai va, jei zinai Lietuvoj kokia trecia
nepriklausoma realia politine jega, tai gal pasidalink su visais?

PS Prasymas -  Fronto nemineti :)
PS PS O ka tas Kreivys tokio labai blogo padare? Koki nors Draugystes
viesbuti nusavino? valdovu rumus apsieme statyti uz zmoniu babkes? Ka nors
pusdykiai privatizavo?