Tema: Re: kreivas kubilas
Autorius: Veikejas
Data: 2011-03-02 12:04:24
na zinai net su tavim komunistine lerva, del skonio ner ko gincytis, juolab
jus komunistai kitu nuomoniu nepripazystat ir gebat mastyt tik vienu
pusrutuliu.

O mano galva geriausias shio shimtmecio premjeras bus dar tik ateityje, o
kubilas geriausiu atveju yra geriausias ish paciu Blogiausiu,  buvusiu
premjerais.

Niekad nesupratau shito postkomunistinio mastymo, pagal kuri visada reikia
rinktiis tik tarp labai blogo ir labai labai labai blogo, juolab kai visada
yra geras pasirinkimas.