Tema: Re: C.Iskauskas. Lietuvos tarptautinis pripazinimas: sunkiai pralauzti abejingumo ledai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-25 21:46:20
Man tai kažkaip primena Lenino veikaliuką "vaikiška kairumo liga".
Kaip ti bebūtų, Lietuvos valstybė tikrai dar jauna ir nesusitupėjusi.
Testinumo nuo Smetonos laikų nėra, okupacijos laikas per ilgas.
Visuomenė susiskaldžiusi. Vienijančios idėjos nebėra (Sąjudžio
laikais buvo - nepriklausoma Lietuva). Visuomenė vis dar pozicijų
dėstymo stadijoj, kada pereis į pozicijų derinimo stadiją - neaišku.
Kiek suprantu atstovauji požiūriui "geriausias pozicijų derinimas -
visi per prievartą priima mano poziciją" (nu visi kiti - liberastiškos
tolerastijos). Arabai dabar tokius per bortą mėto. Kas galėjo pagalvot...